Konference 2015 Konference 2015

Konferencen 2015




Vellykket og velbesøgt Transforming IT konference

Den 28. og 29. oktober 2015 gennemførte itSMF og Dansk IT i fællesskab konferencen Transforming IT. Det var en både vellykket og velbesøgt konference. Der var i alt 130 deltagere, hvoraf 90 deltog i middagen om aftenen på Comwell i Roskilde. Der var 20 indlæg af høj faglig standard, og det var med til at gøre konferencen vellykket. KMD, som var konferencens sponsor, stillede op med en bemandet kaffevogn, og i pauserne mellem indlæggene nærmede det sig kødannelse. Mere end 400 kopper blev der serveret om torsdagen.

Det næste itSMF nyhedsbrev stiller skarpt på konferencen og på itSMF´s generalforsamling.   

Se præsentationer

Colin Rudd, IT Enterprise, Management Services Ltd
Success with service management

Ivor Macfarlane, Partner at MacfPartners
Intelligent Disobedience – A Service Dog idea for Service Management

Nelli Serifovski, NNIT A/S
It’s all about the services: Implementing a Service Portfolio

Pauline Lindskov, KMD
ITIL baseret Kanban – en enkel metode til at skabe en fælles platform for kommunikation og opgavestyring

Thomas Hughes, Sovelto
What does a call to Batman really cost? - impact of superhero cultures in IT organizations

Søren Riis-Vestergaard, westergaard og Anne Sick Tobin, Semler Services
ITIL i praksis – procesimplementering der lykkes

Brian Schmidt, Clever Choice
Transforming the perception of IT

Reni Friis, BlueHat ApS
Løs et problem ad gangen med Lean – og nå meget længere…

Regina Rylin, FOREX Bank AB
The journey from a Single sourcing environment to a Multi sourcing environment, using ITIL processes.

Thomas Browall, Sopra Steria
Kan ITSM værktøjer anvendes til håndtering af forretningsprocesser, såsom ejendomsservice?

Kevin Holland, Independent
Keynote: The Seven Pillars of SIAM Wisdom – practical advice on managing multiple suppliers:

Kristian Hjort-Madsen, BEC
Service management er en direktionssag – og hvad betyder det for it-organisationen?

Amrita Kumar Bhattacharya, Accenture AS, Norway
Implementing Capacity Management with in SIAM (Service Integration & Management)

Lars Kristian Larsen, KMD
Configuration Management – The process everybody needs but nobody wants

John Wallhoff, Scillani Information AB
Cyber Security Exposed: 28 days to respond upon privacy breach

Suresh GP, TaUB Solutions
Leveraging the power of Gamification to improve business results?

Christian G. de Lichtenberg, Mærsk Olie og Gas og Sune Dueholm, Aarhus Universitet
Næste skridt er ITIL – er kulturen klar?

Christian F. Nissen, CFN People A/S
Ti trin på vejen til IT Governance