Praktiske info Praktiske info

Værd at vide om konferencen:

Talerne: Robert Falkowitz lægger ud på konferencen med indlægget ”Best Practice in Service Management”. Derefter ”trial and error – verdens mest udbredte problemløsningsmetode med Thomas Fejfer, CFN People. Herefter følger generalforsamlingen fra 10.15-11.15.

11.30-12.00 præsenters ”Årtiets projekt”. En dommerjury vil kåre det bedste IT Service Management projekt i foreningens levetid. Det er stadig muligt at komme med forslag til nominerede indtil den 9. september.

Efter frokosten er det hollænderen Jan Van Bon, der fortæller om forbedring af it-organisationen med ITIL Practices. Han beretter om hollandske virksomheders resultater. Senere kommer Erling Jørgensen, ansvarlig for IT-Operations på Danfoss, og fortæller om den rejse firmaet har gennemført ved sammenlægningen af 30 lokale it-organisationer til en global it-organisation. Han kommer også med sit bud på, hvordan han ser fremtiden for IT Service Management.

Efter dette handler det om at gøre sin organisation klar til hurtigere at indfri sine mål. Det er et af de emner fremtidsforsker Liselotte Lyngsø taler om. Hendes foredrag hedder: ”Dyrk det digitale”.
Efter foredragene afholdes Sponsorbazar I tidsrummet 17.00-19.00. Sponsorerne har frit spil. Det er ikke endeligt fastlagt, hvad der kommer til at ske, men da det er en jubilæumskonference, forventer vi noget stort.

Jubilæumsmiddag: Dernæst er der gallamiddag. Middagen er inkluderet i prisen for at deltage i konferencen. Det siges fra arrangørerne, at der vil være underholdning, men at det skal være en overraskelse, hvem det er og hvad det er. Surprise – surprise.!

26.september: Anden dagen åbner keynote speaker Colin Rudd med overskriften ”The next big challenges in Service Management”. I det hele taget er indlæggene på konferencens anden dag fremadskuende. De kommende trends inden for IT Service Management. Emner som Big Data, BYOD, og overskrifter som ”værdiskabelse gennem opsamling af informationer”, ”fremtidens rolle for it-afdelinger”, ”offshore af Service Desks er ikke uproblematiske” – alt sammen relevante emner, der vil påvirke it-organisationernes fremtid.

Alt i alt 21 spændende indlæg på to dage.

Se oplægsholderne her