Inspirationsmøde: “Herregud – Det er jo bare KUNDESERVICE”.

UPDATE 15/03/22
Koronaen er desværre nået til Anders Rønnebech Jensen, hvorfor vi må rykke dagens arrangement til 29. marts.

Vi håber at du har mulighed for at deltage den 29. og ønsker Anders rigtig god bedring.
/Arrangørerne.

 

Alle itSM interesserede.

itSMF Danmark gennemfører i samarbejde med Peopleteam webinaret “Herregud – Det er jo bare KUNDESERVICE”.

Tirsdag den 29. Marts fra 16.30-17.30.

Indlægsholder Anders Rønnebech Jensen, er en garvet formidler af emner omkring kundeservice.

Anders Rønnebech Jensen arbejder som VP for Marketing og Customer Experience i virksomheden Mastercard.
Anders Rønnebech har desuden en fortid hos virksomhederne Fullrate og YouSee.

Anders er uddannet sociolog og forfatter til bogen:  Herregud – det er jo bare KUNDESERVICE.

Bogen “Herregud! – Det er jo bare KUNDESERVICE” er smækfuld af værktøj og teknikker, der anvendt kan
professionalisere servicefaget og hjælpe enhver organisation med at forbedre kundeservice og kundeoplevelse.

Agenda:

  • Hvorfor service i kundecentret er så vigtigt og hvorfor bliver den ofte ikke prioriteret af ledelsen?
  • P-GAP (perception gap) – Gabet mellem kundens forventninger til servicecentret og kundens oplevelse.
  • KPI’er – når de virker og ikke virker!
  • IT Service Management og menneskelighed, som en ny og vigtig faglighed!

Herregud det er jo bare kundeservice

Tirsdag, 29. marts · 16:30-17:30

Tilmeld til itSMF inspirationsmøde

Oplysninger om deltagelse i Google Meet
Link til videoopkald: https://meet.google.com/xsc-hgee-hqk