Alle itSM interesserede.
itSMF Danmark gennemfører i samarbejde med Peopleteam webinaret “Herregud – Det er jo bare KUNDESERVICE”.
Tirsdag den 29. Marts fra 16.30-17.30.
Indlægsholder Anders Rønnebech Jensen, er en garvet formidler af emner omkring kundeservice.
Anders Rønnebech Jensen arbejder som VP for Marketing og Customer Experience i virksomheden Mastercard.
Anders Rønnebech har desuden en fortid hos virksomhederne Fullrate og YouSee.
Anders er uddannet sociolog og forfatter til bogen: Herregud – det er jo bare KUNDESERVICE.
Bogen “Herregud! – Det er jo bare KUNDESERVICE” er smækfuld af værktøj og teknikker, der anvendt kan
professionalisere servicefaget og hjælpe enhver organisation med at forbedre kundeservice og kundeoplevelse.
Agenda:
- Hvorfor service i kundecentret er så vigtigt og hvorfor bliver den ofte ikke prioriteret af ledelsen?
- P-GAP (perception gap) – Gabet mellem kundens forventninger til servicecentret og kundens oplevelse.
- KPI’er – når de virker og ikke virker!
- IT Service Management og menneskelighed, som en ny og vigtig faglighed!
Herregud det er jo bare kundeservice
Tirsdag, 29. marts · 16:30-17:30
Tilmeld til itSMF inspirationsmøde
Oplysninger om deltagelse i Google Meet
Link til videoopkald: https://meet.google.com/xsc-hgee-hqk